Si hagués de sintetitzar el que ha estat aquesta assignatura durant aquest període en una ximple oració, diria que ha estat tant enriquidora com curta. Evidentment, el termini i el desenvolupament de la matèria no té més remei donat les circumstàncies que s’han donades. Aleshores, el factor més roïn d’aquesta assignatura ha sigut el fet de no poder aprofitar-la com ens hauria agradat.
A més, per tal de
pal·liar aquest curt termini, s’han trobat solucions didàctiques meravelloses
per tal d’aprofitar el temps al màxim. Pel que fa a aquestes mesures, parle de
l’adició de nous elements a les nostres sessions, ja siga noves instal·lacions
com el trinquet, o nous docents que ens proporcionen un altre tipus de
dinàmiques com per exemple l’esgrima o el
dutchball.
També es cert que
quant a continguts purs no hem “treballat” tot el que ens agradaria, però a
canvi hem rebut una immensa magnitud de recursos disponibles per a les nostres
futures sessions, que sens dubte, es veuran profundament influenciades per
aquests mitjos apressos en aquesta assignatura, per tant, el intercanvi de
continguts per recursos ha resultat ser profitós.
Quant als agents d’avaluació,
considere que la idea d’introduir tots aquest agents como ara heteroavaluació,
coavaluació i autoavaluació ha estat encertada, donat que com més punts de
vista valoren una determinada cosa, més “objectiva” serà l’avaluació. Amb una
ximple qualificació, l’avaluació es converteix en un procés una miqueta
subjectiu, atribuint tot el pes i tota la responsabilitat a una sola persona,
la qual pot tindre interpretacions errònies i, per tant, ningú pot corregir la
seua visió; i a la inversa succeeix el mateix.
Al cap i la fi,
poques coses que no ens agraden podem destacar d’aquesta assignatura, motiu pel
qual recomane seguir pel mateix camí amb els cursos vinents, i continuar
innovant per tal de fer sessions tant estimulants com les nostres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario